Quasi 100 Produzione Collettiva Gigante Chimica, Materia Prima Rising Tide Again?

Dapoi u principiu di l'annu, pneumatici, chimichi, acciai, fertilizzanti chimichi, ecc. In a crescita cullettiva di i prezzi, l'impresa hè stata assai influenzata, i prufitti di u pruduttu sò stati seriamente sprimuti ...... U prezzu di e materie prime hè in spirale.
Quasi 100 imprese chimiche anu fermatu a produzzione, aghjunghjendu insulte à i danni!

L'ultimu giru di aumenti di u prezzu hà fattu chì parechje imprese soffrenu, frà elle, l'offerta è a dumanda di u mercatu chimicu sò seriamente fora di equilibriu. Recentemente, a nutizia chì guasgi 100 imprese di punta in l'industria chimica anu cessatu a produzzione in modu cullettivu hà causatu un forte impattu nantu à u mercatu chimicu, chì pò esse seguitatu da un novu giru di aumenti di i prezzi.
L'annunziu di circa 100 cumpagnie chimiche impegnate in PE, bisfenolo A, PC, PP è altre chimiche. Si capisce chì a produzzione di imprese, una parte di l'impresa face parte di a manutenzione di i dispositivi, ci sò ancu una parte di u puntu mantenimentu, u tempu di mantenimentu hè di circa 10-50 ghjorni. In listessu tempu, alcune imprese anu dettu direttamente chì "l'inventariu in più ùn hè micca assai, o serà rottu"!
Un grande mantenimentu di parcheghju in fabbrica, a produzzione hè cascata, l'offerta di materie prime hè più difficiule, a panica hà cuminciatu à fermentà ... In più, certi giganti di l'industria anu dighjà aumentatu i prezzi, dunque pare chì l'iniziu di un novu giru di aumenti di i prezzi sia un cirtezza.

Quandu a dumanda continua à cresce, una nova onda di aumenti di i prezzi pò esse in via
In fattu, u novu giru di a marea di u prezzu ùn hè micca una furmazione naturale, ma a tendenza di The Times. Ci vole à dì chì l'aspettativa di l'inflazione si riflette cumpletamente in l'aumentu di i prezzi di e merci à massa, è hè ancu chjamatu "u a più rapida crescita di a commodità dapoi u 21u seculu ».

À u primu, a crescita di i prezzi di e materie prime ùn hà micca causatu tantu panicu. Parechje fabbriche si sò pruviste di materie prime prima di u Festival di Primavera per durà per un pezzu, cusì a maiò parte di e fabbriche aspettanu sempre di vende quandu i prezzi sò calati. di u tempu, parechje imprese upstream anu sopravvissutu, anu avutu à taglià i prezzi.
Tuttavia, attualmente, a pussibilità di un novu giru di u prezzu crescente di e materie prime chimiche hè sempre assai grande, è a ragione hè inseparabile da a crescita di a dumanda è di l'ecunumia.
Prima, l'ecunumia glubale si riprende rapidamente è a dumanda di chimichi è altri prudutti cresce. In segundu, u passaghju di u pacchettu di stimulu di 1,9 trilioni di dollari americani è l'inflazione più alta di quella prevista aumenterà probabilmente a dumanda da u settore finanziariu.

Entrendu in marzu, a maiò parte di l'imprese anu cuminciatu à travaglià una dopu l'altra, a dumanda di fabricazione aumenterà ulteriormente, l'offerta diventerà u prublema più grande, un novu giru di aumentu di prezzu ùn hè micca luntanu ...
A crescita di u prezzu chì vene hà da avè un impattu tamantu nantu à u mercatu è l'imprese di novu, alcune piccule imprese cù prufitti bassi ponu esse ritirati da u stadiu di l'industria, è quelli chì sopravvivanu saranu i forti!


Tempu di posta: Mar-29-2021